3D QR-code met schaduw?

3D QR-code met schaduw?
Qoorts Internet Marketing

Alweer een slim gebruik van QR-codes uit Zuid-Korea. Deze regio staat bekend om het intensieve gebruik van QR technologie. Deze campagne van Emart, een van de grootste retailers in Zuid-Korea, was bedoeld de verkoop tijdens lunchtijd te boosten. Hoe krijg je mensen rond het middag uur naar de winkel?

Emart introduceerde “The Sunny Sale” waarbij gebruik gemaakt werd van een driedimensionale QR code die verspreid in de stad werd geplaatst en alleen gescand kon worden tussen 12:00 en 13:00 uur. De zon wierp dan een schaduw over het object zodat de QR-code gescand kon worden. Iedereen die de QR scande kreeg een speciale korting van 25% die in de winkel of via de webwinkel verzilverd kon worden. De verkopen tijdens het middaguur schoten omhoog en Emart verdubbelde het aantal locaties voor deze actie.
Innovatief en effectief gebruik van QR!

0 Reacties

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*