De geschiedenis van F-Commerce

De geschiedenis van F-Commerce
Qoorts Internet Marketing

Nu “F-Commerce” wordt gezien als ‘the next big thing’ is het interessant om terug te kijken op de korte geschiedenis van F-Commerce tot dusver. En tegelijkertijd, terwijl volgens de voorspellingen de transacties in de 30 miljard lopen in 2015, is het nog interessanter om op te merken dat nog slechts een zeer klein percentage retailers en merken actief is op gebied van ‘social transactions’.
Het begon allemaal met de introductie van Facebook’s Virtual Gift Store in februari 2007. De Store was in het begin z’n tijd ver vooruit en bracht vreemdgenoeg slechts 15 miljoen transacties voort voordat hij werd gesloten in augustus 2010. Twee jaar later betrof de eerste echte commerciele F-Commerce transactie $34 voor bloemen via de 1-800-Flowers app.

De volgende infographic bevat de korte geschiedenis van ‘F-Commerce’

Infographic: De geschiedenis van F-Commerce

0 Reacties

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*